Wij hebben de volgende vacature:

Back Office Manager

In verband met het naderende pensioen van Tineke zoeken wij per 1-2-2020 een enthousiaste parttime collega die onze administratie en ondersteuning op rolletjes door laat lopen.

Wat ga je bij ons doen

Als back office manager krijg je bij BERRT een breed takenpakket en veel verantwoordelijkheid. Je voert de financiële administratie van ons groeiende bedrijf van boeken tot rapportage en forecast. Je onderhoud daarnaast het contact met onze klanten op het gebied van boekingen, betalingen en eerstelijns vragen. Vooraf maak je met ons een jaarplanning van de activiteiten. Die bewaak je vervolgens actief en je zorgt ervoor dat veranderingen met alle betrokkenen en systemen tijdig afgestemd worden.

Bij elke training, rit en reis zijn er verschillende ondersteunende taken die je telkens nauwgezet verricht. Denk daarbij aan het informeren van klanten, (buitenlandse) leveranciers en partners, het doen van reserveringen en boekingen en het verwerken van de administratie. Op onze locatie in Apeldoorn Noord ondersteun je daarnaast in de orde en netheid evenals in de inkoop van de catering en het voorraadbeheer van onze kleine winkel met motoraccessoires en -kleding.

Wat heb jij in je mars

Naast jouw MBO of HBO werk- en denkniveau ben jij een kei in het zelfstandig organiseren en coördineren. Gecombineerd met een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel ontzorg je jouw collega’s daarmee. Omdat je relevante kennis- en werkervaring hebt met administratie en boekhouding (Exact) in het MKB heb jij de touwtjes in handen in onze back office en voorkom je verrassingen. Daarnaast weet je dat klantgerichtheid en flexibiliteit in ons bedrijf succesfactoren zijn en handel je daarnaar. Dat je nauwkeurig bent, in staat bent het overzicht te bewaren en verbanden weet te leggen, zien wij als een vanzelfsprekendheid voor iemand uit dit vakgebied. Voor alle communicatie beheers je het Nederlands en Engels goed in woord en geschrift en zou Duits een voordeel zijn.

Wat bieden wij jou

Je gaat werken in een kleine, gezonde en gedreven organisatie met veel toekomstperspectief. Er is genoeg te doen en jouw voorstellen voor verbetering of uitbreiding worden gewaardeerd. Je krijgt bijzonder veel flexibiliteit in wanneer en waar je werkt zolang het resultaat er is en je bereikbaar bent voor ons en onze klanten, ook na 5 uur wanneer dat wenselijk is. Gecombineerd met het administratieve werk heb je ook contact met klanten en (buitenlandse) partners en leveranciers. Je opereert daarmee in een professioneel en gemotiveerd (internationaal) netwerk waarbij iedereen erop gericht is de klant een hoogwaardige offroad beleving te geven met de motor. Uiteraard bieden we je een passende beloning voor deze unieke parttime job van 20 uur per week.

Wie is BERRT
BERRT Allroad Motor Reizen en Trainingen is al 10 jaar de vooraanstaande aanbieder van offroad trainingen met allroad motoren in Nederland. Door de jaren heen hebben Bert en Tineke dit bedrijf opgezet en uitgebouwd in Apeldoorn en is Werner toegetreden. Nu staan we met de uittreding van Tineke, en op termijn Bert, voor de volgende fase van groei. Met de uitbreiding van trainingen, ritten, reizen, workshops in binnen- en buitenland groeit ook de groep enthousiaste klanten. Als team werken we hard om de groei te realiseren en onze klanten met plezier en goede vaardigheden op weg te laten zijn met hun allroad.

Ieder teamlid werkt met een zeer hoge mate van zelfstandigheid aan ditzelfde doel. Vanwege de aard van ons werk zien we elkaar weinig maar zijn de lijntjes kort en informeel en denken we met elkaar mee. Respect, vertrouwen en plezier zijn belangrijke waarden in onze samenwerking.

Voor ons is dit werk tevens passie. Het is geboren vanuit interesse en hobby en nog dagelijks beleven we zelf plezier aan het rijden, en onze klanten leren rijden, met de allroad in het terrein. We doen dit al vanaf het begin als officieel internationaal partner van BMW Motorrad. Deze samenwerking werkt voor beiden versterkend daar BMW Motorrad de hoogwaardige producten maakt en wij de hoogwaardige bijpassende beleving en opleiding bieden. Met elkaar werken we dan ook naar het motto: Make Life A Ride.

Wordt jij enthousiast van deze kans en wil je voor langere tijd een belangrijk lid van het BERRT-team zijn? Neem dan contact met ons op via tineke@berrt.nl om kennis te maken.

Met hartelijke groet,

Bert, Tineke en Werner

Lees offline: